Główne zadania realizowane przez SOWA:
- Przygotowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie projektu lub fiszki projektu do instytucji pośredniczącej
- Organizacja, przechowywanie i zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie użytkownikami biorącymi udział w realizacji projektów
- Komunikacja i korespondencja
Centralny system teleinformatyczny - SL2014 (aplikacja główna centralnego systemu teleinformatycznego) jest systemem wspierającym realizacje programów operacyjnych realizowanych w ramach Funduszy Europejskich 2014-2020.
Dzięki systemowi można:
- Składać wnioski o płatność
- Prowadzić korespondencje z instytucją odpowiedzialną za ich weryfikację
- Przekazywać dane niezbędne do realizacji projektu
- Przekazywać harmonogram płatności
- Przekazywać informacje o uczestnikach projektu
- Rejestrować i przekazywać informacje o udzielonych zamówieniach
- Rejestrować i przekazywać informacje o personelu zaangażowanym do projektu
Poniżej znajdują się odnośniki do podręcznika beneficjenta, który jest instrukcją obsługi systemu SL2014, oraz pozostałych dokumentów, które przybliżą funkcjonalność SL2014 użytkownikom będącym osobami upoważnionymi przez beneficjentów do pracy w systemie. Zachęcamy również do zapoznania się z instrukcją multimedialną SL2014.